יום שבת, 25 בדצמבר 2010

חברת הביטוח הטובה והגרועה לשנת 2009

מדוח מחלקת פניות הציבור של אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר לשנת 2009, נמצא כי "ביטוח ישיר" ממשיכה ומציגה רמת שירות מהנמוכות בענף.
הדו"ח דירג את חברות הביטוח על בסיס תלונות שהוגשו למפקח על הביטוח ושנמצאו מוצדקות, בשקלול גודלה של החברה, והצביעו על התייחסות וטיפול בלקוחות.
מהדו"ח עולה כי "ביטוח ישיר" (הכוללת את 555 וביטוח 9 מיליון) היא חברת הביטוח שנותנת שירות גרוע ביותר ללקוחותיה ומדורגת לפני אחרונה.
בראש הדירוג, כמי שנותנת את השירות הטוב ביותר ללקוחות וזוכה לשיעור התלונות הנמוך ביותר, ניצבת, זו השנה השנייה ברצינות , חברת "שומרה" כשלאחריה "ביטוח חקלאי", "הראל" ו"הכשרת ביטוח"  
לקריאת הדוח הקליקו כאן - פורסם באתר לשכת סוכני הביטוח בישראל