יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

ביטוח ישיר וביטוח 9 מיליון זה אותה חברה

רוב הישראלים אינם מודעים כי חברת ביטוח ישיר וחברת 9 מיליון בעצם שייכות לאותם בעלים. הרעיון מאחורי פיצול החברות הוא כי כך אפשר להגיע לשני קהלים שונים בלי לפגוע בשם המותג.
בדיקה של גלובס גילתה כי ב-4 בדיקות מתוך 5 התברר כי הביטוח ב- 9 מיליון יצא יותר גבוה. 

לטענת חברת אי די איי (הבעלים של 2 המותגים) לכל חברה מתבצע תהליך מדיניות מחיר ומבצעים שונים וקרוב לוודאי כי אם גלובס היה בודק מספר גדול יותר של רכבים הוא היה רואה שביטוח 9 מיליון הוא לא תמיד הכי יקר.

בתגובות של האנשים לכתבה מצאנו כי:

עומר מצדד ב 2 חברות תחת אותה בעלות - חברה אחת שמחזיקה 2 מותגים זה לא דבר חדש. 
לקידום יש את ביה"ס לחמן ועדיין אף אחד לא מרמה כי אלו בסך הכל 2 מותגים. 
בשוק חופשי כמו בישראל יש לך את היכולת לבצע סקר שוק ולשכור את שירותיות של מי שנותן לך את השירות הטוב ביותר בשבילך. 
יותר מכך, אין לך פה מונופול או אפילו דואופול של חברות הביטוח הישיר. 
השוק פתוח לגמרי, רק תבחר...


יותם שיתף ואמר כי 9 מיליון הם הכי יקרים - ברור לי למה הם קוראים לעצמם 9 מיליון. 9 מיליון זה כן כסף ולא רק מספר טלפון. קיבלתי מהם את ההצעה הכי גבוהה שקיבלתי מכל החברות. 
באופן מפתיע (ואולי בעצם לא כל כך מפתיע) הם הכי יקרים, כנראה בגלל כל הפרסומות שלהם ותאבת הבצע. 
בסוף הלכתי לסוכן פרטי, יצא לי הכי זול. עדיף לדבר עם אדם אחד מאשר עם שירי, מאיה, נטע, נדב וכו' וכו'.


הטיפשים דווקא צחק על העניין - עשיתי ביטוח ב אחת והדפיסו לי את הביטוח על ניירת של החברה האחרת. 
לא ממש הפרדה בין החברות. 
גם אותה הפקידה ענתה לי בשתי החברות :) , אני והיא צחקנו ...


איציק גילה שעדיף לעשות ביטוח דווקא אצל סוכן - עד היום חשבתי שביטוח ישיר הוא הכי זול כי חוסכים את הכסף של הסוכן. אחי המליץ לי לברר מחיר אצל הסוכן שלו שעובד מול כל חברות הביטוח ויצא לי ביטוח עם כיסויים הרבה יותר טובים במחיר זול ב 600 ש"ח. 
וכשהייתי צריך לשאול משהו, לא חיכיתי שעה על הקו כמו בישיר. חייגתי לסוכן לנייד והוא מייד ענה לי. חבל לי מאוד על כל השנים שהאמנתי שישיר=זול, ולא בדקתי.


ג'ק פלש מסביר מה עומד מאחורי השיטה - למי שלא הבין,המטרה בפיצול היא לסגור את הלקוח שמברר מחירים. 
כישראלים אנו רגילים לבדוק לפחות שני ספקים לפני שאנחנו מבצעים קניה, 
ולכן מי שלא יודע שמדובר באותה חברה,בודק גם את ישיר וגם את 9 מליון וסוגר עם הזולה מבינהן. 
כך ביטוח ישיר מרוויח בכל מקרה לקוח. 
הטריק הזה אגב,משמש הרבה חברות הובלה ישראליות בניו-יורק . 
הפתרון המומלץ- לבדוק גם ב AIG 
וגם עם סוכן ביטוח.


ויהורם מגלה לנו על שיטת מצליח - ככה זה שעובדים בשיטת מצליח, בסוף עולים עליכם! לכו חפשו מי יעשה אצלכם ביטוח!!!